היתרון בטיפול הומאופתי

כשמטופל מגיע לקבל טיפול הומאופתי הוא נפגש לשיחה עם המטפל שיש לו בו אמון. מטופל חייב לסמוך על המטפל ההומאופתי שלו מסיבה פשוטה: הטיפול נעשה תוך כדי שיחה ארוכה שבה נמסרים פרטים רבים על חייו של המטופל, בריאותו והסימפטומים שמהם הוא סובל, השוואה למצבים אחרים בעבר לפני שהתחיל לסבול, וכן המטופל מספר על אורח חייו, השקפת עולמו וסודותיו. השיטה מיועדת לטפל במטופל שמאבד את האיזון בחייו בגלל שיבוש במידע האנרגטי החיוני העמוק שלו. זהו לב השיטה והטיפול. כמו כל שיטת רפואה משלימה, השיטה מחייבת החזרת האיזון תוך כדי התייחסות למכלול המוכר גוף ונפש. אין מפרידים ביניהם ולכן המידע שמעניין את ההומאופט איננו  נוגע רק להרגלים גופניים או להיבטים חומריים של החיים אלא גם לנפשיים, רגשיים ומנטליים של המטופל.

מה מקבלים בטיול הומאופתי מהמטפל?

בשיחות אלה מתקבלת תמונת העולם של המטופל  ולאחר שההומאופט מבין, מנתח ועובד על המקרה הוא מתאים למטופל את הרמדי שהכי דומה למצבו, שעשויה לסייע לו לשקם את בריאותו. אותה רמדי שהיא מה שמקבלים לצורך טיפול בשיטת ה הומאופתיה. הרמדי עצמה היא צורה של מידע אנרגטי שמקבל המטופל והוא זה שנחוץ לו כדי להשיב את האיזון שאבד. הפוטנץ הוא המונח שמייצג את המינון בפרמטרים השונים שלו. המטפל עשוי לתת למטופל הנחיות נוספות הכוללות הוראות תזונה, הפעלה או הנחיות להימנעות ממאכלים או חשיפה לחומרים שעשויים לפגוע בפעולת הרמדי. המעקב לאחר הטיפול אורך כמה זמן שנחוץ למטופל להשיב לעצמו את האיזון שלו ולחזור למסלול חייו והגשמת ייעודו על פי הכישורים והתכונות שנולד עימם. הסימפטומים שהביאו אותו לקבל טיפול הינם רק "אותות האזעקה" של נשמתו, ע"י פעולת כוח החיות שלו. הם מאותתים לו שמשהו במסלול שהולך בו איננו תקין ועליו "לחשב מסלול מחדש". הטיפול ההומאופתי מאפשר לו לחזור למסלול הנכון לו.

לימודי רפואה משלימה

רפואה משלימה מוכרת לנו גם בשמות כמו רפואה אלטרנטיבית, או רפואה טבעית. בעבר, לא התקבלו שיטות הרפואה המשלימה בברכה על...

מיהו האדם הבריא באמת? / תאיר ליבי

יש לנו נטייה לחשוב, שאדם בריא הוא כזה, שמרגיש כל הזמן טוב, לא הולך לרופא, מתפקד כראוי ביום-יום, אין לו...

לימודי רפואה אלטרנטיבית

רפואה אלטרנטיבית היא אחד השמות המוכרים לתחום נרחב העוסק בטיפול שהוא אלטרנטיבי לרפואה הקונבנציונאלית המוכרת לנו. ההבדל בין שתיהן, הוא...

על הקשר בין הומיאופטיה לטלוויזיה (או העדרה) / תמר אשל

לכל דבר ישנה סיבה, לכל דבר תכלית. זהו הבסיס להבנה של ההומאופטיה. לכל אדם ישנה סיבה- יש לו תכלית בעולם,...
בנייה וקידום אתרים בנייה וקידום אתרים
on_sent_ok:ga('send', 'event', 'השארת פרטים', 'שליחה');