טיפול הומאופתי

טיפול הומאופתי הינו טיפול המעניק לאדם מידע אנרגטי לו הוא זקוק על מנת שיוכל לחזור למצב בריא. הטיפול ההומאופטי פועל יחד עם כוחות החיות הפנימיים של האדם. עפ"י ההומאופטיה לכל אדם יש את היכולת לשמור באיזון על מצב הבריאות וכן להביא את עצמו לאיזון במידה ויצא ממנו, אך לעיתים חסר לו המידע המסוים שיאפשר לו לעשות זאת. במהלך הטיפול ההומאופטי ההואופט נותן לאדם את המידע הספציפי לו הוא זקוק באותו זמן נתון. המידע האנרגטי מיועד לכוח החיות של האדם, כאשר כוח החיות מקבל את המידע שאבד לו בתהליך הקלקול הוא מסוגל להביא את האדם בחזרה לאיזון. 

 

למי ולמה מתאים טיפול הומאופתי?

טיפול הומאופטי מתאים כמעט לכל אדם ללא הגבלת גיל. כל אדם שאינו מרגיש מאוזן או שיש לו סבל כלשהו בכל רמה יכול להעזר בהומאופטיה. ואולם , טיפול הומאופטי אינו מתאים לאנשים הנמצאים תחת טיפול תרופתי. הטיפול ההומאופטי איננו מכוון לעולם לטפל במחלה, אלא באדם. האדם, לפי ההומאופטיה, הוא מהות אחת שבה נפש וגוף אינם נפרדים. הסיבות לחולי או ליציאה מאיזון טמונות ברבדים הרוחניים העמוקים והתוצאות ניכרות בתופעות החיצוניות שהאדם סובל מהן.

 

מה כרוך בטיפול הומאופתי?

על מנת שאדם יקבל טיפל הומאופטי הוא צריך למצוא הומאופט שהוא מאמין בו וסומך עליו ככל האפשר. רק כאשר האדם סומך על ההומאופט שלו הוא ייתן להומאופט את המידע הנחוץ לו בכדי להתאים למטופל את הפוטנץ לו הוא זקוק. בשלב הבא האדם ייצור קשר עם ההומאופט טלפונית/ במייל וייתן לו פרטים ראשוניים על מצבו וסיבת פנייתו. במידה והאדם יימצא מתאים לטיפול הומאופטי תיקבע לו פגישה.

בפגישה עם ההומאופט האדם מספר את סיפורו וההומאופט רושם את הדברים. הטיפול ההומאופטי אינו כרוך במגע כלשהו אלא רק בשיח והעברת אינפורמציה. כל אינפורמציה שהאדם מסוגל להעביר להומאופט היא רלוונטית. מהחלומות שהאדם חולם בלילה, השקפת עולמו ומערכת יחסיו עם בני משפחתו וחבריו ועד לכאב הכי קטן בציפורן הרגל שלו. המטופל מספר באופן אסוציאטיבי, אין צורך "לסדר את הסיפור" בשום צורה. 

לאחר שסיפר את סיפורו לעתים ההומאופט יראה צורך לשאול את המטופל שאלות מסוימות לצורך הבהרת רעיון כלשהו או לצורך קבלת מידע נוסף להשלמת התמונה.

ישנם מקרים שפגישה אחת של כשעה וחצי תספיק על מנת לקבל את כל האינפורמציה הדרושה וישנם מקרים שיהיה צורך בפגישות נוספות או פגישות ארוכות יותר.

את האינפורמציה יכול ההומאופט לקבל גם מקרובי המטופל הרוצים בטובתו. במקרה של ילדים קטנים או תינוקות מרבית האינפורמציה תתקבל מההורים.

לאחר שקיבל ההומאופט את כל האינפורמציה הדרושה לו הוא יפתור את המקרה ויתאים למטופל רמדי. תהליך זה הינו לעיתים מיידי ולעיתים לוקח זמן מה – כשבוע – שבועיים, תלוי בנסיבות.

לפעמים יהיה צורך לתת לאדם עצות כלליות בקשר להנהגה בחייו קודם לקבלת הרמדי ההומאופטית. יש מי שיצטרך ראשית לעשות שינוי בתזונה שלו או בפעילותו או בגורמים חיצוניים אחרים לפני שיקבל את הרמדי המתאימה לו.

 

מהי הרמדי / הפוטנץ?

הרמדי/ הפוטנץ זהו מידע אנרגטי של מהות מסוימת מהטבע. ההומאופט מתאים לאדם את אותו המידע מהטבע שחסר לו, כאמור, על מנת שיוכל להגיע לאיזון- להבריא. זוהי האנרגיה שמוצתה מתוך החומר (כמו צמח או מינרל ועוד´). עפ"י חוק הדמיון של ההומאופטיה הרמדי צריכה להיות דומה במהותה לתמונת החולי שמציג המטופל. הדומה בדומה יתקן.

המושג "רמדי" מתייחס לסוג והמושג "פוטנץ" מתייחס לגובה, רמת הדילול ומכאן לעומק של הטיפול.

 

מתן הרמדי ודו"חות של המטופל

במתן הרמדי למטופל ההומאופט נותן לו גרגרים קטנטנים (נראים כמו סוכריות קטנות) בהם טבוע המידע האנרגטי הספציפי שהותאם לו. הגרגרים- הפוטנץ מונחים למטופל על הלשון.

הפוטנץ ניתן למטופל פעם אחת בלבד בטיפול. טיפול הומאופטי הוא, כאמור מתן מידע אנרגטי, רוחני. מרגע שניתן לאדם המידע- הגרגרים נגעו בלשונו- מתחיל הטיפול ההומאופטי, האדם מתחיל בדרך.

היות שפוטנץ איננו תרופה ולא מכוון לגופו של האדם אלא לפנים הרוחני שלו , מנה אחת בלבד היא הטריגר לו האדם זקוק. ניתן להמשיל זאת להתנעת מכונית על ידי מפתח, ברגע שמכניסים את המפתח הנכון לסוויץ´ ומתניעים המכונית מתחילה לנסוע עד שמגיעה ליעדה. אין צורך להתניע אותה שוב ושוב- שאז היא תתקלקל.

לאחר מתן הרמדי ידריך ההומאופט את המטופל לגבי מזונות שיש עליו להימנע מהם בשלב ההתחלתי של הטיפול על מנת לצמצם את הסיכון שהשפעת הרמדי תנוטרל (למשל, צמצום/הפסקת שתיית קפה או שימוש בתבלינים חריפים וכד´)

ההומאופט ידריך את המטופל לגבי דו"חות שיהיה עליו לשלוח בדרך הנוחה לשני הצדדים.

בדו"חות יתאר המטופל את השינויים העוברים עליו במהלך הטיפול מכל הבחינות. הדו"חות הללו מהווים חלק חשוב והכרחי מהטיפול עצמו. מצד אחד הם מאפשרים לאדם התבוננות והעמקה בהבנת מצבו ומצד שני הם נותנים אינדיקציה להומאופט על מהלך הטיפול והתאמתו.

 

הרעה ראשונית ותהליך ההבראה

תגובה רצויה בזמן טיפול הומאופתי היא הרעה בטווח הקצר והטבה בטווח הארוך. ההרעה היא תוצר של הפעילות המחוזקת של כוחות החיות (ראה מאמר על כוח החיות של האדם). תהליך שיקום הבריאות לפי ההומאופתיה כרוך בהרעה קצרה וזמנית בתחילה, ממשיך להטבה נפשית והרעה פיזית ומגיע להטבה נפשית ופיזית כאחד. כיוון ההבראה הוא מבפנים החוצה, מלמעלה למטה, מהחשוב יותר לפחות חשוב וגם בסדר הפוך לסדר הופעת הסימפטומים. בדומה למעלית- כאשר אנשים נכנסים למעלית האדם האחרון שנכנס הוא הראשון שיצא כשהמעלית תגיע ליעד, כך בטיפול הומאופתי. התופעה או הסימפטום האחרון שהופיע הוא זה שייעלם ראשון. הראשון שהופיע ייעלם אחרון.

הדו"חות ששולח המטופל מיידעים את ההומאופט באם התהליך אכן תואם את החוקים הנ"ל. 

פוטנץ הומאופתי שניתן לאדם עשוי לעבוד בין שבועיים (במקרה אקוטי) ועד לשנתיים (במקרה של פוטנץ שעובד ברמות הפנימיות ביותר). 

בדר"כ בטיפול ראשון מטפלים ברמות היותר חיצוניות ולאחר מכן , כמו קליפות בצל, מעמיקים לשכבות היותר פנימיות.

באופן כללי, בטיפול הומאופתי מוצלח תעלה רמת השמחה הפנימית של האדם- זוהי האינדיקציה הטובה ביותר להצלחת הטיפול.

 

בנייה וקידום אתרים בנייה וקידום אתרים
on_sent_ok:ga('send', 'event', 'השארת פרטים', 'שליחה');