המסע אל הדרך החדשה / יעל כהן

המסע שלי החל ב 19.9.07 היום בו קיבלתי תוצאות של בדיקת ct לב שאמרה שיש לי היצרות של לפחות 70% בעורק lad של הלב. המשמעות הייתה שעלי לעבור צינטור. הידיעה הכתה בי כמו גזר דין מוות. הבנתי בדיוק את המשמעות. ידעתי שצינטור זו הדרך הבטוחה לחולי, הדרך שממנה אין חזרה, דרך ללא מוצא,דרך שעוברת בלקיחת כדורים לכל החיים וצינטורים חוזרים ונשנים. ביני לבין עצמי ידעתי שלא בדרך הזאת אני הולכת,לא זו הדרך לריפוי בה אני מאמינה.

הרופאים פה אחד הסבירו לי שאני משחקת עם חיי ושבכל רגע נתון יש סיכוי שאקבל התקף לב,הם הוסיפו ואמרו שבמצב שלי אין סיכוי שהמצב ישתפר,האפשרות היחידה שהמצב לא יחמיר וגם זאת אין לדעת בביטחון.

באומץ רב ניצבתי מול הרופאים ואמרתי "הכל ידוע לי, אני לוקחת את הסיכון והולכת עם אמונתי!"

קשה להאמין עד כמה אמונה וכוח רצון מחזקים את האדם!

האמנתי שיש רק דרך אחת ולא יכולתי לראות אף דרך אחרת.

הרבה פחדים ליוו אותי, אני עצמי לא ידעתי מה באמת יהיה.

האם באמת אבריא? בתוך כל הספקות דבקתי באמונתי,יצאתי לדרך עם הרבה עידוד ממורי מלמדי.

הדבר הראשון שהודרכתי לעשות היה לעבור שינוי תזונתי לניקוי הגוף,כחודשיים שמרתי בצורה הדוקה על תזונה בשילוב פעילות גופנית יום יומית. כעבור חודשיים כשהגוף שלי היה מוכן,קיבלתי טיפול הומאופטי. כהומאופטית קלאסית וכמי שמטופלת בהומאופטיה קלאסית 25 שנים הבנתי שאם ההומאופטיה תנצח, אדבוק בה כפל כפליים כל חיי.ידעתי שהמבחן האמיתי שלי יוצא לדרך. מבחן של אמונה, מבחן של בחירה, בחירה בבריאות ובחירה בחיים.

לאחר הטיפול ההומאופטי במשך חודשים שמרתי באדיקות על תזונה נכונה וספורט וקיוויתי שכל התחזיות המרות של מיטב המצנטרים שאני מסכנת את חיי יתבררו כלא נכונות.

כעבור 12 חודשים חזרתי על הבדיקה וההיצרות ירדה מ 70% ל 50%. הרופא שביצע את הבדיקה עמד משתאה מולי ואמר שמעולם לא ראה שיפור במצב כשלי. הוא כן ראה שתהליך נעצר,שלא הייתה החמרה,אבל נס כזה כמו שקרה לי זו הפעם הראשונה שהוא רואה במשך כל שנות עבודתו.

היום אני ממשיכה בדרך של תזונה נכונה ,פעילות ספורט יום-יומית וטיפול הומאופטי לאורך כל הדרך.

הייתה לי אמונה שיש גם דרך אחרת. הדרך הנכונה לבריאות.

ואכן ניצחתי!

יעל כהן

הומאופטית קלאסית

חברה בעמותה בינלאומית להומאופטיה

יופייה אינו ידוע... / ציפי רמר

מה יש בהומאופתיה שהוא כל כך מפחיד? זה כמו שנשאל מה יש באהבה שהוא כל כך מפחיד?   האם זו המלה הלא...

הומאופטיה - הדרך לבריאות השלמה / תמר אשל

הומאופטיה מהווה דרך לאיזון האדם וחזרתו לנקודת הבריאות השלמה וההרמונית. עפ"י ההומאופטיה ,הבריאות נמצאת בתוך כל אחד ואחד מאיתנו. אצל...

ההומאופטיה כדרך חיי - מקור כוחי / עתליה כ"ץ

את ההומאופטיה  פגשתי ב"מקרה",הרצאות על רפואה חילופית באוניברסיטת חיפה. שלל של דרכים, זוויות ראיה,   ומפליא מכל  - יוסף רוס – הומאופטיה. ריתק אותי...

הסיפור שמאחורי הסימפטומים / ציפי רמר

ההומאופטיה מהיותה שיטה הוליסטית מטפלת באדם השלם המורכב מגוף נפש ורוח, ולא בסמפטומים שלו. היא מתמקדת בסיבה לבעיה ולא בתוצאה....
בנייה וקידום אתרים בנייה וקידום אתרים
on_sent_ok:ga('send', 'event', 'השארת פרטים', 'שליחה');