מבט על תקופת ההריון / תמר איל


אדם חדש מגיע לעולם בזמן, במקום ובתנאים המתאימים לו בדיוק, כמו כל רעיון אשר זקוק לתנאים מתאימים למימושו. מתהליך זה אנו שואבים את היכולת שלנו ליצור מציאות. אחד מפלאי הטבע, הדבר היפה ביותר בעולם, קסם הבריאה .

הריון – זו היא תקופה בה חל תהליך של מימוש – הנשמה הרוחנית מקבלת צורה של גוף גשמי. כאשר נשמה יורדת לעולם, היא מתחילה את דרכה בבטן האם, צפה באוקיינוס של אהבה. ואכן, אהבה היא תנאי ראשון לחיים בריאים .

בהריון את מרגישה את צרכיו של העובר. אותם השינויים: תחושות, רגשות ולעתים חשק לעשות דברים שאינם מוכרים לך. כל אלה מראים לנו את יכולתו האינסופית של התינוק החדש לשלוט על מציאות חייו. הריון מתרחש במקום ניסתר מהעין. מקום חשוך ומוגן, אלו הם התנאים הפיזיולוגיים הנחוצים לו. מעבר לשינה ותזונה העובר רגיש ביותר למצבה הנפשי של האם. יש לתת לנושא זה תשומת לב מרבית .

העובר הינו מהות רוחנית גבוהה המסוגלת להעביר מסרים באופן שאינו מוחצן. זוהי יכולת מתוחכמת ביותר . ככל שנלמד להתבונן בתהליך מופלא זה ממקום של שקט וסבלנות, כך נצליח ליצור עבורו, באופן מוצלח, את המציאות אותה הוא מכתיב.

תפיסת העולם של ההומאופט הוליסטית בבסיסה. אנו לומדים להסתכל על האדם כמכלול. עבודתנו כוללת בתוכה ניסיון לקשור בין כל הקשיים שהאדם חווה, מתוך הבנה כי גוף והנפש אחד הם . האדם הינו בריאה המורכבת מרבדים שונים. השפה שבה מוצגים לפנינו הסימפטומים של האדם שונה בין הרמות. ברמה הנפשית הביטוי מוצג באופן רגשי כאשר בגוף יהיה הקושי יותר מוחשי .

טיפול הומאופטי מעניק לאדם מידע אנרגטי לו הוא זקוק על מנת שיוכל לשחזר את בריאותו. הטיפול ההומאופטי פועל יחד עם כוחות החיות. לכל אחד יש יכולת לשמור על בריאותו, כאשר הוא מאוזן.

מהלך הטיפול ההומאופטי ניתן לאדם, מידע אנרגטי ספציפי, לו הוא זקוק. מידע ניתן עבור כוח-החיות. כאשר זה מקבל את שחסר לו הוא מסוגל להחזיר את האדם חזרה לאיזון.

הומאופטיה הינה השקפת עולם ודרך חיים דרכה מבינים שלכל דבר בעולם ישנה סיבה.

מצבים שונים של האם במהלך ההריון, נפשיים וגופניים הינם סימנים המספרים יחד את הסיפור המיוחד של העובר המתפתח בתוכה. מתוך הבנה זו לא נפעל בכדי להלחם נגדם. ככל שהקושי מיוחד ומפורט יותר כך יהיה להומאופט קל יותר להבין ולעזור . טיפול הומאופטי קלאסי אינו סימפטומטי אלא אינדיבידואלי. הוא מותאם באופן אישי לתמונה אותה מציגה האשה בזמן הנתון ואינו מכוון ל"כאבי לידה" או לתופעות אחרות המשותפות לכלל הנשים המעוברות . מסיבה זו אין זה רצוי ואפילו עלול להיות מסוכן לאשה ליטול על דעת עצמה רמדיס ל"טיפול" בתופעות מסוימות. לדוגמא: הנוהג בתקופה האחרונה של נטילת רמדי הומאופטית בשם ארניקה או כל רמדי אחרת כנהוג היום בציבור אינו מומלץ בלשון המעטה. ההומאופט מחויב לטפל במכלול הקשיים, בתמונה הכללית והמיוחדת של האשה הספציפית. בדיוק באותה מידה שאין אנו נותנים טיפול זהה לשני משתעלים אלא לוקחים בחשבון את המצב הכללי האישי של כל אחד מהם, כך לא ניתן את אותו הפתרון לסימפטומים נפוצים במהלך הריון או לידה. אישה בהריון שתגיע להומאופט תקבל טיפול הומאופטי המתאים באופן אינדיבידואלי למצבה.

תמר איל – הומאופטית

כוח החיות של האדם / תמר אשל

ההומאופטיה איננה רק שיטת טיפול אלא היא מהווה השקפת עולם. השקפת עולם השונה במהותה  מהשקפת העולם הקונבנציונלית שעליה בדרך כלל.גודלנו...

הומאופטיה, תיקון העבר והבטחת העתיד / תמר אשל

מדברי חז"ל במסכת אבות פרק ג: (א) עֲקַבְיָא בֶן מַהֲלַלְאֵל אוֹמֵר: הִסְתַּכֵּל בִּשְׁלשָׁה דְבָרִים וְאֵין אַתָּה בָא לִידֵי עֲבֵרָה. דַּע, מֵאַיִן...

על חיסונים, מחלות ו"צרות" אחרות / תמר אשל

הדאגה לבריאותם של ילדינו היא מאבני היסוד של הורותנו. כשהילד עוד רק בתכנון אנו מתחילים בסדרת בדיקות גנטיות ואחרות לשלול...

הומאופתיה

שיטת הטיפול הומאופתיה היא שיטה שמבוססת על טיפול הוליסטי באדם ומשתפת פעולה עם כוח החיים הפנימי שלו. כמו כל שיטת...
בנייה וקידום אתרים בנייה וקידום אתרים
on_sent_ok:ga('send', 'event', 'השארת פרטים', 'שליחה');