רפואה אלטרנטיבית לימודים

שיטות הרפואה המשלימה, או בשמה הנוסף – רפואה אלטרנטיבית, מתבססות על תפיסה הוליסטית הרואה באדם מכלול המורכב מגוף ונפש הפועלים יחדיו באיזון מושלם. לאלו המבקשים להתמקצע ולהעמיק בתחום מסוים של רפואה אלטרנטיבית לימודים בבית ספר מקצועי המתמחה ברזי הרפואה האלטרנטיבית נדרשים.

העמותה הבינלאומית להומאופטיה מזמינה אתכם להצטרף אלינו ללימודי הומאופתיה בבית הספר להומאופתיה ע"ש סמואל האנאמן, ולרכוש לעצמכם מקצוע שהוא קודם כל ולפני הכל – דרך חיים.

רפואה אלטרנטיבית לימודים שהם דרך חיים

רפואה אלטרנטיבית פועלת כבר שנים לצד הרפואה הקונבנציונלית. בעבר נחשבה לפחות פופולרית, אך כיום גם רופאים קונבנציונליים מפנים אליה מטופלים שהם עצמם לא מצליחים למצוא פתרון לבעיותיהם. שיטות אלו מגיעות ממקומות שונים בעולם, ולפעמים מזמנים עתיקים.

לאורך שנות לימודי התחום, ייחשפו התלמידים למגוון רחב של תחומים, בין היתר:

  • נקודת האיזון בין גוף ונפש
  • ניתוח גישות הוליסטיות העוסקות בבריאות האדם ותהליכי ריפוי
  • הבנת כוח החיות הפנימי – מהו וכיצד יתרום לתהליכי הריפוי?
  • התאמת טיפול למטופל בהתבסס על ניתוח והבנת המקרה שלו
  • שאיפה לאורח חיים בריא
  • אמצעים לשמירה על בריאות טבעית: תזונה טבעית, אורח חיים המתחשב בסביבה 
  • ועוד

לא מתפשרים על איכות הלימוד

אנו בעמותה הבינלאומית להומאופתיה, יודעים שאם אתם מעוניינים ללמוד הומאופתיה – תרצו להגיע למוסד שיעניק לכם את הידע והכלים שאתם זקוקים להם ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר. בית הספר להומאופתיה ע"ש סמואל האנאמן בחיפה, בעל וותק של מעל 30 שנה בהכשרת מטפלים בהומאופטיה שהיא סוג של רפואה אלטרנטיבית. אז אם אתם להוטים להבין את הקשרים הנסתרים שבין האדם, הטבע והעולם, אם קיימת בכם סקרנות לגבי האמצעים שהטבע העמיד לרשותנו וכיצד לנתב אותם לתועלתנו הבריאותית ועל אחת כמה וכמה של סביבתנו, זה הזמן להצטרף אלינו וללמוד מקצוע שיש בו הרבה מעבר.

שני צדדים למטבע / חדוה שטרנברג

שני צדדים למטבע מי לא שיחק בחייו "עץ או פאלי"? מטבע אחד עם שתי פנים שונות וזה עוד משחר ההסטוריה. איך יכול...

על טבע, הרמוניה והומאופתיה / ציפי רמר

מה הקשר בין הטבע להומאופתיה קלאסית? הטבע שמסביבנו, העצים והירוק, הים העננים והשמיים, הרים וקניונים, הרי געש ופלאי הטבע , צמחים...

להתמודד עם הפחד / תמר אשל

מי מאיתנו לא מרגיש פחד לפעמים? הפחד הוא חלק מהחיים – מקורו בתחושת חוסר הוודאות. אנו חיים כאן ועכשיו, אנו לא...

רפואה אלטרנטיבית לימודים

שיטות הרפואה המשלימה, או בשמה הנוסף – רפואה אלטרנטיבית, מתבססות על תפיסה הוליסטית הרואה באדם מכלול המורכב מגוף ונפש הפועלים...
בנייה וקידום אתרים בנייה וקידום אתרים
on_sent_ok:ga('send', 'event', 'השארת פרטים', 'שליחה');