לימודי רפואה אלטרנטיבית

רפואה אלטרנטיבית היא אחד השמות המוכרים לתחום נרחב העוסק בטיפול שהוא אלטרנטיבי לרפואה הקונבנציונאלית המוכרת לנו. ההבדל בין שתיהן, הוא העובדה שרפואה אלטרנטיבית עוסקת בבני אדם ולא במחלות. לימודי רפואה אלטרנטיבית עוסקים במגוון רחב של תחומים. אצלנו לומדים הומאופתיה שהיא אחת השיטות שמגיעות לרבדים העמוקים ביותר אצל האדם ומטרת העל שלה היא להחזיר את האדם לנקודת האיזון שלו, לבריאות תקינה ושמחה.

לימודי רפואה אלטרנטיבית – היכן לומדים?

בחיפושנו אחר מוסד המספק לימודי רפואה אלטרנטיבית ברמה הגבוהה ביותר, רצוי לשים לב למס' דגשים:

  • קבלה למוסד – תנאי קבלה מוקדמים, דרכי מיון ודרכי קבלה למוסד הן נקודה חשובה בבחירת המוסד בו נלמד. מוסדות טובים יותר יעמידו תנאי קבלה קשים יותר.
  • מוסד ותיק – כמובן שרצוי לוודא שמוסד הלימודים שבחרתם הינו ותיק ומקצועי בתחומו, כך שהידע שתקבלו יהיה משמעותי ונרחב ויאפשר לכם לעסוק במקצוע ברמה הגבוהה ביותר שיש.
  • הסגל – מי הם המורים? האם יש בידיהם וותק וניסיון במקצוע?
  • קבעו פגישה – תמיד כדאי להגיע פיזית למוסד הלימודים ולבקש להיפגש עם נציגי התכניות השונות על מנת לקבל מהם מידע נרחב.
  • אל תתביישו לשאול שאלות– לפעמים, ובעיקר כשאנו לא מכירים את המקצוע שמסקרן אותנו ולא תמיד יש לנו מושג במה מדובר. כדאי לשאול שאלות כדי להבין כמה שיותר לקראת מה אתם הולכים. בשביל זה ישנם ימים פתוחים למוסדות השונים. 

לומדים בבית הספר הטוב ביותר

העמותה הבינלאומית להומאופתיה הפועלת בארץ, מפעילה בין היתר את בית הספר להומאופתיה ע"ש סמואל האנאמן. אנו מאמינים כי הרפואה האלטרנטיבית אינה רק שיטת טיפול, אלא דרך חיים המתמקדת בהחזרת האדם לאיזון ובריאות פנימית וחיצונית, נפשית וגופנית, שכן שני רבדים אלו מרכיבים את האדם השלם ואם אחד מהם יוצא מאיזון, המערכת כולה תושפע מכך. אנו מזמינים אתכם להצטרף לעולם של חיבור לנפש, הקשבה לאני עצמי ולטבע, וללמוד מקצוע עם ערך מוסף שכמותו לא הכרתם.

 

שני צדדים למטבע / חדוה שטרנברג

שני צדדים למטבע מי לא שיחק בחייו "עץ או פאלי"? מטבע אחד עם שתי פנים שונות וזה עוד משחר ההסטוריה. איך יכול...

כל עוד הנר דולק אפשר לתקן! / רחל זייטלבך

לעילוי נשמת אימי מורתי בתיה בת הענה, שהלכה לעולמה בכ"ב באדר א' תשע"ו.     אילולי ידעתי", אומר הנמן, לאיזו מטרה הושמתי...

רפואה טבעית

שיטת הרפואה הטבעית ישנן הרבה שיטות של רפואה אלטרנטיבית שחלקן הגיעו מידע עתיק יומין של תרבויות רחוקות בזמן ובמקום, רפואה טבעית...

facebook - אופיום של ההמונים? / תמר אשל

בריאות פרטית ובריאות חברתית כולנו מכירים את הרשת החברתית פייסבוק שחצי מיליארד איש כבר רשומים אליה.  פייסבוק היא כוח שהולך ומתחזק, הולך...
בנייה וקידום אתרים בנייה וקידום אתרים
on_sent_ok:ga('send', 'event', 'השארת פרטים', 'שליחה');